Kurkime modernią Lietuvos ateitį kartu

Registruotis
Grįžti

VšĮ „Investuok Lietuvoje“

Rekomendacijos Lietuvos GameDev industrijos plėtrai

2022 m. kovo 7 d. - 2022 m. rugsėjo 6 d.

Problema

Žaidimų industrija yra viena sparčiausiai augančių pasaulyje, o prieš keletą metų aplenkė ir tokias kaip kino ir muzikos industrijas. Šiuo metu GameDev industrija sugeneruoja apie 165 milijardus eurų, o tai yra gerokai daugiau nei pastarosios dvi kartu sudėjus.

Lietuvoje taip pat pastebimas spartus žaidimo industrijos augimas, kuris per pastaruosius keletą metų jau pasiekė 150 ml EUR. Stebint pasaulines tendencijas ir toliau augant žaidėjų skaičiui, bei žaidimų industrijos sąveiką su kitais sektoriais tokiais kaip: kultūra; edukacija; IT plėtra taisyklinga ir toliau užtikrinti sklandžią ir efektyvią GameDev sektoriaus plėtra Lietuvoje. Norint tai užtikrinti reikėtų atsižvelgti ir į galimybes tam tikromis priemonėmis sukurti ekosistemą, kuri būti patraukli Lietuvos rinkos dalyviams tiek užsienio kapitalo įmonėms perkelti dalį ar visą veiklą į Lietuvą.

Investuok Lietuvoje matydama industrijos potencialą siekia išsianalizuoti esamą rinkos situaciją, gerąja šalių praktiką ir tuo pagrindu išsigryninti rekomendacijas, kurių įgyvendinimas galėtų būti pagrindas tokiai ekosistemai.

Tikslas

Projekto tikslas – Surinkti bei susisteminti Lietuvos žaidimų industrijos informaciją, išanalizuoti gerąją šalių praktiką ir šios informacijos pagrindu parengti rekomendacijas, kurių pagrindu galėtų būti skatinama tolimesnė žaidimų industrijos plėtra.

Projekto eiga

2022/04/15

Pasaulinės GameDev industrijos rinkos apžvalga

2022/05/15

Lietuvos GameDev industrijos apžvalga

2022/06/15

Užsienio šalių geroji praktika GameDev industrijoje

2022/07/15

Lietuvos GameDev industrijos dalyviams išsiųsto klausimyno rezultatų pristatymas

2022/08/15

Rekomendacijų apie GameDev industrijos kūrimą / vystymą Lietuvoje pristatymas

Projekto failai

Rezultatas

Surinkta ir išanalizuota atnaujinta informacija apie industriją, leidžianti geriau suprasti vietinės GameDev industrijos poreikius, bei remiantis gerosiomis užsienio šalių praktikomis parengtos rekomendacijos industrijos ekosistemos vystymui.

Dalyviai

Panašūs projektai

2025 m. kovo 4 d. - 2025 m. rugsėjo 8 d.

Aukštųjų technologijų įmonių plėtros skatinimas Lietuvos laisvosiose ekonominėse zonose

VšĮ „Investuok Lietuvoje“

Projekto tikslas – pateikti rekomendacijas dėl reguliacinės aplinkos ir inovacijų ekosistemos pokyčių, kurios skatintų aukštųjų technologijų įmonių plėtrą Lietuvos laisvosiose ekonominėse zonose.
2025 m. kovo 4 d. - 2025 m. rugsėjo 8 d.

Ateities iššūkiams parengto užsieniečių integracijos strateginio valdymo modelio kūrimas

LR Vyriausybės kaceliarija

Projekto tikslas – parengti užsienio šalių pavyzdžiais, duomenimis ir ateities įžvalgomis paremtus siūlymus dėl užsieniečių integracijos sistemos valdymo ir kitų su imigracija susijusių veiksmų, juos teikti sprendimų priėmėjams ir integruoti atnaujinant Lietuvos migracijos politikos gaires.
2025 m. kovo 4 d. - 2025 m. rugsėjo 8 d.

Reguliacinės smėliadėžės sistemos sukūrimas gyvybės mokslų sektoriuje Lietuvoje

Inovacijų agentūra

Šio projekto tikslas – sukurti ir pasiūlyti reguliacinės smėliadėžės sistemą, pritaikytą Lietuvos gyvybės mokslų sektoriui.
2025 m. kovo 4 d. - 2025 m. rugsėjo 8 d.

Dirbtinio intelekto akto įgyvendinimui reikalingų kompetencijų žemėlapio kūrimas

LR Ryšių reguliavimo tarnyba

Šio projekto tikslai – 1) nustatyti, kuriuose Lietuvos sektoriuose kuriamos didelės rizikos DI sistemos; 2) įvertinti reguliavimo institucijų kompetencijas, susijusias su DI akto reikalavimais šioms DI sistemoms; 3)pateikti pasiūlymą, kaip užpildyti nustatytus kompetencijų trūkumus.
2025 m. kovo 4 d. - 2025 m. rugsėjo 8 d.

Lietuvos gynybos ekosistemos stiprinimas

VšĮ „Investuok Lietuvoje“

Šio projekto tikslas – nustatyti pagrindinius bendrus iššūkius, su kuriais susiduria gynybos įmonės ir išsiaiškinti, kurie viešojo sektoriaus įrankiai Lietuvoje turi didžiausią potencialą paskatinti proveržį gynybos pramonėje. 
2025 m. kovo 4 d. - 2025 m. rugsėjo 8 d.

Vieningos viešojo transporto kelionių planavimo ir bilietų sistemos modelio kūrimas

LR Susisiekimo ministerija

Projekto tikslas – kartu su Susisiekimo ministerijos Ateities susisiekimo politikos grupės komanda parengti vieningos viešojo transporto kelionių planavimo ir bilietų sistemos modelį numatant reikiamus teisėkūros, organizacinės ir koordinacinės atsakomybės, kompetencijų vystymo, technologinius bei reikiamo biudžeto aspektus.