Kurkime modernią Lietuvos ateitį kartu

Registruotis
Grįžti

VšĮ „Investuok Lietuvoje“

Account-based marketing (ABM) procesų kūrimas ir įgyvendinimas VšĮ „Investuok Lietuvoje“

7 September 2022 - 3 March 2023

Problem

VšĮ Investuok Lietuvoje yra ne pelno siekianti tiesioginių užsienio investicijų plėtros agentūra. Jų tikslas – pritraukiant tarptautines kompanijas prisidėti prie naujų darbo vietų kūrimo, didinti Lietuvos ekonomikos konkurencingumą, investicinį patrauklumą ir šalies žinomumą pasaulyje.

Remiantis 2021 metų veiklos ataskaita, agentūra pritraukė 49 užsienio investicijų projektus, kuriuos įgyvendinant per kelerius metus planuojama sukurti 5 435 darbo vietas ir investuoti į ilgalaikį turtą (CAPEX) 204,9 mln. eurų (2020 m. – 106,6 mln. eurų).

Visgi, užsienio investuotojų pritraukimas nėra lengva užduotis, ypač, kai siūlomas ir parduodamas prekės ženklas – Lietuva. Tiesioginių užsienio investicijų plėtra tapo dar sudėtingesnė dėl COVID-19 pandemijos ir karo Ukrainoje pasekmių, tokių kaip infliacija, žaliavų trūkumas, tiekimo grandinės sutrikimų, lėtėjančios tarpusavio prekybos.

Šios humanitarinės krizės ne tik kad turėjo įtakos užsienio investuotojų sprendimų priėmimams, bet ir paveikė įprastines agentūros naudojamas rinkodaros ir pardavimo priemones bei kanalus (pvz., sumažėjęs renginių skaičius). Todėl buvo pradėta ieškoti naujų būdų kaip pasiekti potencialius tikslinius užsienio investuotojus.

Išmoktų pamokų pagalba ir įvertinus esamą situaciją, buvo nutarta, kad Investuok Lietuvoje rinkodaros ir pardavimų komandos turėtų pradėti taikyti Account-based marketing (ABM) – personalizuotą B2B rinkodarą, nukreiptą į tikslines kompanijas.

Tikimasi, kad ABM turinio suasmeninimas gali prisidėti prie sklandesnio kontakto užmezgimo bei pardavimų galimybių auginimo, taip pat prie investicijų patrauklumo ir šalies žinomumo didinimo, net ir tokiais sudėtingais laikais.

Akivaizdu – būdų kaip įgyvendinti ABM strategijas yra daugybė, todėl svarbu sukurti konkretų ir nuoseklų procesą, kuris galėtų būti sėkmingai pritaikomas ne tik Investuok Lietuvoje, bet ir kitose Lietuvos institucijose, kurių veiklos nukreiptos į vietines ir tarptautines rinkas

Goal

Prisidėti prie konkretaus ir nuoseklaus ABM proceso kūrimo ir įgyvendinimo VšĮ Investuok Lietuvoje bei pateikti praktines įžvalgas ne tik agentūrai, bet ir kitoms Lietuvos institucijoms.

Project progress

2022/10/31

Atlikta esamos situacijos analizė, kurioje apžvelgtas ABM ir jo pritaikymo galimybės Investuok Lietuvoje.

2022/11/25

Sukurtas ABM vadovas Investuok Lietuvoje naudojimui (konfidencialu). Supaprastintą ir viešai prieinamą ABM proceso schemą rasite čia.

2022/12/22

Sukurtas veiksmų planas ABM kampanijos įgyvendinimui (konfidencialu). Viešai prieinama – ABM veiksmų plano kūrimo instrukcija.

2023/02/10

Paleista Game Dev ABM kampanija (konfidencialu).

2023/02/22

Įvykusios ABM dirbtuvės (pasidalinta žiniomis ir patirtimi įgyvendinant ABM kampaniją).

2023/03/03

Baigiamoji prezentacija

Project files

Result

Išnagrinėjus ABM (Account-Based Marketing) rinkodaros poreikį ir pritaikymo galimybes VšĮ „Investuok Lietuvoje”, buvo įgyvendinta ABM kampanija žaidimų industrijos kontekste. Preliminariais rezultatais pasidalinta ne tik su agentūra, bet ir kitomis Lietuvos institucijomis, kurios galėtų perimti VšĮ „Investuok Lietuvoje” taikomą marketingo taktiką. Ateities siekis – dalintis ABM pamokomis ir gerosiomis praktikomis bei vystyti tarpinstitucinį bendradarbiavimą.

Participants

Related projects

9 September 2024 - 28 February 2025

Enhancing collaboration between cultural and creative industries and other sectors to foster social innovation

Ministry of Culture of the Republic of Lithuania

The aim of the project is to promote the development of social innovation through collaboration between CCI and other sectors.
9 September 2024 - 28 February 2025

Closing the loop: enabling the re-use of a building (or its elements) through regulatory measures

Ministry of Environment of the Republic of Lithuania

he aim of the project is to introduce circular economy practices in the Lithuanian construction sector by developing recommendations on how to promote the re-use of buildings (or their elements) in Lithuania.  
9 September 2024 - 28 February 2025

Developing international partnerships for sustainable development

Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Lithuania

The aim of this project is to utilize the Catalogue of Sustainable Development Solutions to cultivate international and domestic partnerships to promote Lithuania’s sustainable solutions for development cooperation.  
9 September 2024 - 28 February 2025

Compensating for declining workforce with new technologies

Ministry of Social Security and Labour of the Republic of Lithuania

The aim of the project is to propose potential solutions for compensating the declining workforce through new technologies.
9 September 2024 - 28 February 2025

Applying technology foresight to inform 2028-2034 Smart specialisation strategy

Inovacijų agentūra

The aim of this project is to provide guidelines and recommendations for using technology foresight to inform Lithuania’s S3 planning in the 2028-2034 cycle. The guidelines will focus on incorporating anticipatory thinking and future-oriented planning that align with Lithuania’s long-term economic and innovation goals.
9 September 2024 - 28 February 2025

Identification of effective regulatory measures for fostering innovation, creation and development of new technologies

Invest Lithuania

The aim is to identify and recommend how and which regulatory measures would be most effective in enabling enterprises in Lithuania develop innovative products.